Change - recenzia

Na základe: tínedžerského života v Kórei
Žáner: komédia, romantický
Hlavné postavy: Junsu, Hara, Kibum, TaeYeon
Čitáreň: HERE!
Stav: 5/??

PRÍBEH

Súrodenci Junsu (18 rokov) a Hara (15 rokov) žijú krásny život v meste Pusan. No všetko sa zmení, keď sa musia kvôli otcovej práci presťahovať do Soulu. Musia opustiť najlepších kamarátov, školu a krásne prostredie pri mori. Spoločne nastúpia aj na rovnakú strednú školu. Hara do prvého ročníka a Junsu do posledného. Na tú školu chodia aj ďalší súrodenci. TeaYeon (18 rokov
a Kibum (16 rokov), zvaný aj Ki. Nie sú až tak bohatí, lebo im zomrel otec. Kibum bude chodť do triedy s Harou a TaeYeon s Junsuom. Udejú sa medzi spolužiakmi nejaké romániky?

MÔJ NÁZOR

Moc som toho do ´Príbehu´ nenapísala, ale nechcem zase robiť spoilery :D Takže si to prečítajte a zistíte o čom to je :D Junsu a Hara majú nádherný súrodenecký vzťah :D Veľa vtipných scéniek tam je, tak sa nemáte čoho obávať :D

MAGIC - recenzia

5. února 2011 v 19:18 | Sam

ZÁKLADNÉ INFORMÁCIE

Na základe: mňa a mojich BF
Žáner: komédia, romantický, smutný
Hlavné postavy: Peťka (Sam), Paťka (Trish), Sandy (Alex), Janka (Endy)
Vedľajšie postavy: Tomáš, CheolYong
Čitáreň: HERE!
Stav: 12/??

PRÍBEH

Všetko sa to začne tým, že Paťka a Peťka - dve talentované dievčatá - začnú spievať a tancovať na školských akciách pesničky, ktoré majú najradšej. Kórejské! Neskôr sa dozvedia, že ich najlepšia kamarátka Sandy sa sťahuje do Bratislavy. Dievčatá dlho rozmýšľajú a nakoniec prizvú Sandy medzi seba. Ako tak ubiehajú roky, dievčatá si všimne jeden chlapík a spraví z nich ozajsnú skupinu so svojimi pesničkami. Aby sme nezabudli, dievčatá majú ešte jednu najlepšiu kamarátku - Janku. Pozvú ju na miniatúrny konkurz. Poadrí sa jej vstúpiť do skupiny MAGIC? Peťka, Paťka, Sandy a Janka majú sen. Chcú ísť do Kórei, spievať tam a získať si srdcia svojich miláčikov. Peťka chce JongHyuna zo SHINee, Paťka Minha zo SHINee, Sandy KiKwanga z BEAST a Janka DongWoona z BEAST. Ale podarí sa im to všetko?

MÔJ NÁZOR

Hehe~ tento bláznivý nápad s poviedkou o nás bol spoločný nápad. Každá z nás takú píše (písala). Najlepšie je na tom Hyumi s poviedkou 4A4D. Potom to bola Paťka, ktorá už žiaľ tú poviedku nepíše :/ ... potom som to ja, ktorej napísať jednu časť trvá tri mesiace :D A nakoniec je tu Endy, ktorá napísala rekordnú jednu časť!! Gratulujeme! :D:D:D Popravde, chcela som aby táto poviedka skončila inak, ale zase nechcem aby to trvalo do roku 2020 :D:D Neskončí to tak ako by si každý prial. Preto je v žánri (až na konci!) napísané slovíčko ´smutný´.

Secrets Lost Things - recenzia

5. února 2011 v 18:28 | Sam

ZÁKLADNÉ INFORMÁCIE

Na základe: K-Pop skupiny Big Bang
Žáner: detektívka, komédia, romantický
Hlavné postavy: DaeSung, G-Dragon, T.O.P, SeungRi, TaeYang
Vedľajšie postavy: JiHyun, HyeRin, Minzy, ...
Čitáreň: HERE!
Stav: 12/13 - posledná časť sa píše

PRÍBEH

Všetko sa to začne rušným "ránom" v byte populárnej skupiny. Zobúdzanie, hádanie o kúpeľňu... a navyše chlapci musia ísť aj v nedeľu do práce. Medzitým zistili, že sa im stratili celkom dôležité veci. Povedali, si, že to nechajú na neskôr, lebo už meškali. No keď  už išli v aute, zasekli sa v zácpe. Po hodine čakania na jednom mieste sa rozhodli, že pôjdu peši. Ale to sa im stalo osudným! Napadla ich skupina fanúšičiek a chlapcom porobili veľa problémov. Ale aj napriek tomu si DaeSung padol do oka s dievčinou JiHyun a G-Dragon s HyeRin. Nakoniec sa konečne dostali do YG budovy a tam si to vyriešili s ich manažérom. Povedali mu aj o stratených veciach a manažér dal chlapcom podmienku, že ak do týždňa veci nenájdu, tak zavolá políciu. Podarí sa im to? Kto bol zlodej? Kto veci nájde? Odpovede sa budete pomaly dozvedať. A ako to dopadne s pármi DaeSung+JiHyun a G-Dragon+HyeRin? Žiarli Minzy, speváčka zo skupiny 2NE1?

MÔJ NÁZOR

Toto je moja úplne prvá poviedka... a tak krásne som sa tu rozpísala a použila svoju fantáziu :D Naozaj. Tí, ktorí majú radi Big Bang, tak VRELO odporúčam xDD Popravde, som túto poviedku začala písať už veľmi dávno, keď som bola raz chorá. Ešte do zošita to bolo :D